Momandmery kontrole gitmiştim ilk defa nst ye bağlandım 37+4 du sancım varmış meğer ama ben hissetmiyorum çünkü arada adet ağrısı gibi ağrım olup geciyordu ama o gün o da yoktu sonra baktılar 5 cm acilmam varmış seni eve yollarsam aksama geri gelirsin dedi doktorum zaten planlı sezeryandi 1 saat içinde dogurdum 😁