34 kadar donmedi doktorum daha donmez 30 dan sonra diyodu 34 te dondu kanalada girdi normal dogum yapar gibi acilmamda vardi ama kalp atislari yavaslayinfq acil sezeryan oldum olmayinca olmuyor ayrica doner mutlaka erken daha stres yapmayin. Ayrica makat gelis denir ona doktorun sezeryan pozisyonu demesi cok cok yanlis , gunah almak istemem ama muhtemelen ozeldir. Hamilelik boyu özele gittim bebegi uzun uuzn gormek renkli gormek icin vs dogumu universitede yaptim son ana kadar doktorum normal dogumu desteklemisti. En ufak bi seyde sezeryan diyolar 😒