prensinannesi2024 10 kasımda gitmişim en son kızlar ve doktorum dedıkı 34 haftalık gel dediler ve aralığın 11 de 34 haftalık olacam hareket ediyor ama hareketleri azaldı öle kontrol amaçlı acaba doktora gitsem mi gitmesem mi suan 31+5 haftalık
gamzecgr prensinannesi2024 32deyim bizde de Zaman zaman oluyor doktoruma dün danıştım yeri daraldığı için oluyormuş günde 10 haraket yeterli bir tık daha kilo alınca sertleşir bu sefer haraketler dedi normalmiş yani sizde takipleyin günde en az 10 haraket varsa telaşlanmayin
Bartcrem prensinannesi2024 canım her zaman hareketleri aynı olmuyor. Bazen çok hareketli olabiliyor bazen hareketleri azalıyor. Sağlık ocağında kalp atışlarını dinleyebiliyorlar. İstersen oraya gidebilirsin için rahatlar strese girmemiş olursun.
Parsmommy prensinannesi2024 bence git evet azalma olmuş olabilir ve hatta iyidir de inşallah ama gitmekte fayda var hem için rahat eder hem herşey yolunda mi ogrenmis olursun
prensinannesi2024 gamzecgr 10 dan az tekme atıyor ama yattığımda sol tarafta oynadığını ayaklarını dayadigini hissediyorum ama tekme yok acaba gitsem mi gitmesem mi bilemedim
gamzecgr prensinannesi2024 en iyisi gidin bence bişi yoktur ama kafanız rahat olur bı ultrason da bakar muayene eder derken aklınız kalcagina
prensinannesi2024 Bartcrem bizim sağlık ocagına aradım ebeyi oda doktora yönlendirdi bu zamanlar daha çok hareket eder dedi
prensinannesi2024 Parsmommy bende hem kontrol için gıdecem belki aralığın 11 de gıdecem randevu bulamam diye ntsler 34 haftalık kendi basliyormus
prensinannesi2024 Parsmommy cnm ayağını filan dayadigini hissediyorum ama önceden aşırı hareketliydi sabah akşam şimdi dede hiç tekme atmıyor bide özledim kız bebeğimi 😂 bi gideyim bklm haber veririm cnm saat 15 50 de zaten
Parsmommy prensinannesi2024 oyy maşallah oda olabilir bende özlüyorum ultrason kapandığı an başlıyor özlemim hatta😂😂 oh oh iyi az kalmış hayırlı haberle inşallah 💕
prensinannesi2024 Parsmommy cnm gittim sancım filan çıkmadı ntsde yeri dar aldığından dedi pozisyon almış sağlıklı sırt üstü yatma dedi tansiyon düşüklüğü olur dedi