SimgeAkyildiz1805 5+4 ten selamlar🥰🥰 Sadece göğüs ağrım ve duygusallık var onun haricinde arada kasık sızlamasi oluyor 6 gün sonra kontrolüm var inşallah görürüm bebişi. İlk gebeliğim boştu inşallah bu sefer olur ❤️
[silindi] SimgeAkyildiz1805 Amin canım amin inşaallah cümlemiz Rabbim hiç birimizi korktuğumuz yere uğratmasın 🤲♥️
ressamanne_ SimgeAkyildiz1805 ay seninlede aynıyız 🙈 benimde ara ara adet sancısı gibi biraz göğüs hassasiyeti var onun dışında normalim inşallah böyle gider 🥰
Melegimbenimlekalsin 616171_ bende 5+1 cnm benm ogrendgmden beri gelio Dr bişe yok gelsn dedi kese gözüktü 2 hafta sonra kalp atışı için cagrdi
616171_ Melegimbenimlekalsin canım benim bugun düşük oldu bence dikkat et sakın ev işi falan yapma ben hiç dikkat etmedim hep ayaktaydım dr bugun progestan almamı söyledi fakat işe yaramadı geç kaldım
fatmapamukyildirim Fts123 gittik canım gördük bebişi kalp atışını duyduk herşeyi yolunda dedi ama karın ultrasonda görünmedi alttan baktık öyle gördük 🙏💃🌸💕💕
616171_ Ylzzzzz bende bugun 5+5di düşük yaptım leke varsa ayakta durmamaya çalış ben dikkat etmedim keşke etseydim