ressamanne_ mrvsvs54 aynı hisler içerisindeyiz her an adetim sökülecek gibi oluyorum korkuyorum normalmiş🙈🩷
ENOK_0107 Evinuuu Bende 5+4′üm. Mide bulantısı baş dönmesi bel ve sırt ağrısı şikayetlerim var bakalım hayırlısı inşallah düzelir 🌸
Evinuuu ENOK_0107 normalde hamile falan değilim diyordum şikayetim pek yoktu.bu sabah efsunu bozdum şükür essekten dusmusten beterim
ENOK_0107 Kızlar şimdi gitsem keseyi görürüz ama ben hem bebişi görmek hemde kalp atışını duymak istiyorum. Net ne zaman hepsini görür duyarım? İkinci gebeliğim bu ilkte sürekli hastaneye gitme isteği olurdu ama ikincide idmanlı olduğum için hala gitmedim 🤭
Evinuuu Ben 7.hafta da kalp atışı duyulmaya başlıyor diye biliyroum .sağlıkla kucağımıza alalım inşallah ben çok heyecanlıyım ilk gebelik benimde 🙏🌼
Fts123 Kızlar 5+4um dün kanamam oldu doktora gitim progestan verdi kese var ama bebek görülmedi normal mi
Evinuuu Fts123 normal bence geç döllenme olduysa bebek kesede geç olabiliyormuş bende üç çocuk annesi anlamdan öğrendim 🤷🙂
Morkity Fts123 benim de aynı şekilde 5+5im. Perşembe kanamam oldu kese duruyordu şükür ama bebek gözükmedi. Bir hafta daha beklemek lazımmış normalmiş yani
Evinuuu Benim sağ yumurtalıkta batma şeklinde ağrım var aynı şikayeti yaşayan var mı acaba ?ya da neden olabilir bir fikri olan var mı?
Mucizemses Evinuuu aynı şey bendede vardı sağ kasığım patlayacak gibi oluyordu 5 haftalık olunca geçti ama 4 haftayı hep kasık ağrısıyla geçirdim sanırım normalmiş
Fts123 Morkity Morkity geçmiş olsun 😔yolk kesesi göründü mu peki benim o da görünmedi çok korkuyorum boş gebelik olacak diye evde yatış verdi progestan ile
Pinaargunes Morkity 5+4 de gittim bende kese gozuktu ama bebiş oluşmamıştı 13 gün sonra gel dedi inşallah gorururz hepimiz🙏💖 sağlıklı hamilelik sağlıklı doğum yaşarız inşallah 🙏
Pinaargunes Mucizemses benimde kasik agrisi cokta 4 haftada şuan 5+7 sadece arada oluyo uzanıp dinlenirken geçiyo 🙏💖
fatmapamukyildirim Fts123 bende de öyle son adet tarihime göre 7+1 deyim 4 gün önce gittik kese vardı ama o dediğiniz yolk kesesi yoktu sanırım bugün bir daha gidicez 5 te 😞 umarım en azından kesenin içi dolmuştur geç döllenme olmuş olabilir dedi doktor 😞 Herkes normal diyor ama insan stres oluyor
FyA ressamanne_ benimde şuan burda yazan 5 haftalık ufak ufak kasık ağrılarım ve göğüslerde hassasiyetim var
[silindi] Pinaargunes Doğuma kadar beraberiz 😅😁 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah 🤲♥️