Selinselinselin Elanur34 bende 5 haftalıgım 1 haftayı geçti kasık agrım var sol yanımda doktorum sol yumurtalıktan döllenme olmuş dedi akşama doğru belim sırtım agrıyor. Meme buyudu ve agırlaştı ona yoruyorum birazda. Hayırlı olsun bu arada❤️
Tubiku Elanur34 derler ki sol agrirsa kiz sag agrirsa erkek. Saka bir yana bnm de sol agrimisti. Rahim buyuyor normal agri herkeste oluyor.
Elanur34 Selinselinselin evet benim de öyle acaba diyorum hareket yürüyoruz ondan mı oldu acaba diye korktum arada gidiyor sonra yine geliyor Allah razı olsun rabbim kucağımıza almayı nasip eder
Selinselinselin Elanur34 amin inşallah. Bende en cok yorulunca fark ediyorum akşama tabi birde sola yatıyorum vakit bulunca iyi geliyor