Lugesyaa 33 haftalık oldu bebiş kanalı girdiğini söyledi doktor sanıyorum hemen doğacak ne kadar sürüyo bu süreçten sonra bilgisi olan varmı
Minigininannesi Lugesyaa yok canım hemen doğacak diye birsen kişiden kişiye değişiyor. 30.haftada yerleşmişti 39+3 oldum 2cm açılma ile öyle bekliyorum
busraoz0811 Lugesyaa yok hemen doğmaz benimkide 33 haftalikken inmişti şuan 38 haftalığız şimdilik bi belirti yok bende ilk duyduğumda hemen doğacak sandım ama o normal biseymis