Öğretmen olarak görev yaptığım okuldaki(lise) 5.senem. Lisede öyle ilkokul veya sınıf öğretmenliği gibi coşkulu hediyeler olmuyor çoğu zaman ama buna rağmen her seferinde belirtiyorum, hediye almayın, harçlıklarınız size ancak yeter, artarsa biriktirin ben istemiyorum gibi cümlelerle. Ama buna rağmen bi öğrencim bugün, hocam çocuğunuza hediye aldım, diyerek geldi. Başkası dedi ki “şaşkın, öğretmenler günü yarın” hediye alan öğrencim de ben onun için değil, benim içimden geldi dedi. Yine aynı cümlelerle tekrarladım ama o aşamada hediyesini kabul etmeseydim çok daha kötü olacaktı bence. Maddi hediyeleri öğretmenlerin beklemesini çok saçma buluyorum, kendim adıma böyle bir açıklama yapmak istedim 🍁