YigitPoyrazMomm avakadominigi Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah canım hayırlı haberlerini bekliyoruz🌸 nasıl oldun iyimisin?
avakadominigi YigitPoyrazMomm odaya alındım 4 cm açıklık ile şuan hafif sancım ama karnım 5 dk da bir sertleşiyor.Topta zıplıyorum bakalım
Deletedmom_116 avakadominigi ya beş dk da bir işe ikindin falan doğumun olur sancı girdikçe karnın sertlestikce yere çömelip Nefes al ver ikin
avakadominigi Deletedmom_116 evet ama dayanılmıycak gibi deil bide benim acı eşiğim yüksek bende bilemedim
Memolininannesi avakadominigi ben suni sancı ile 130-140ları görmüştüm 🥲 dayanılmaz bi acıydı inşallah kolay doğum olur
Memolininannesi Deletedmom_116 o zaman gördüğüm şey farklı bişi miydi hiç nstye girmedim tam anlamıyorum 😂 ay rezillik
Deletedmom_116 Memolininannesi kalp atisidir 😂Sancıin nst de pik seviyesi 100 dur üstü yoktur ha belki hissetigim fazla olur ama nst 100 den fazlaisni olcemez
Memolininannesi Deletedmom_116 olabilir 🤔 hayatımda 1 kez nstye girdiğimden 😂😂😂😂 hissetiğim sancıya gelse 200ü geçerdi sanırım 😂