Kızlar merhaba kocaeli marmara hastanesi İsmail Yılmaz ben şuan onda devam ediyorum da önceden giden memnuniyet vs.olan arkadaşlarım beni bilgilendirirmisiniz ben memnunum iyi hoş ama bize bir açıklama yapmıyor bebişe bakiyor çok iyi diyor mesela 11 haftalık suan demiyor mesela neye dikkat edicez nasil bir süreç olucak kafa olarak çok doluyum bi bilgimde yok soru soruyoruz tamm diyo kendimce şöyle düşünüyorum acaba risk görmüyor o yuzden bisey demiyor oyle bisey görse söylerdi yada bi günü var bilmiyorum ama 11 .haftadayim bize sadece iyi felana filan bukdr merak ettiğimiz soruların cvbini açık alamıyoruz