Anne-ogretmen Merhaba 29+3 olduk bugün..Öğretmen olduğum için çalışabilir raporu almam gerekiyor 31+0 - 31+6 arasında mı almalıyım raporu yoksa 32+0 - 32+6 arasında mı almalıyım
Firstmomfirstchild Anne-ogretmen doktor onun icin tarih veriyor diye biliyorum. Son gittiğm kontrolde doktorum bizzat su tarihte gel calisabilir raporu vereyim dedi
Hulyatskn Anne-ogretmen tam 32.haftada almanız gerekiyor. Çalışan olduğunuzu hatırlatırsanız doktorunuzda bilgi veriyor hangi tarihte almanız gerektiği hakkında