Hbsanneoluyo gamzerk ama içimden hep şubat geçiyor iyi gidiyor Allah'a şükür sancıları var ve beni endişelendiriyor pazartesiyi bekliyorum doktora gitmek için
Brcm08 Benimde 1mart beklenen gun ama biraz bende erkenci olacak bu oglan diye geciriyorum icimden,,,
Svd1 Brcm08 bizede doktorumuz mart 1 günü dolduruyo demişti ama bızımkı sabırsız subatta gelebilir gibi duruyo😂
Ozlemdmrkn Benim de doğumum 1 Mart ama erken doğum riskim var ve zorunlu sezeyan sanırım Şubat sonu olacak gibi :)
Milas9 Bizim de Mart sonuna doğru ancak şimdiden kasıklarımda ağrılar batmalar var , dün doktora gittim büyüyor ondan dedi ama umarım bir sorun yoktur 🙄