40+2 hala doğum yapamadım, işin kötüsü bebek ismine de tam olarak karar vermiş değiliz. Eşim Deniz ismini istiyor. Bende iki cinsiyet için de tercih edildiği için benimseyemiyorum. Kerem, Asaf, Ensar gibi isimler düşünüyorum ama Deniz isminin yanına yakışmıyor gibi. Deniz Kerem olsa diyoruz ama siz oğkuşladınıza ne isim koyacaksınız hayırlısıyla. 😍😊