Kızlar merhaba. Dün doktor kontrolüm vardı. Doktor yarın için gün verdi, yarın 38+3te sezaryen doğum yapacağım. Şu güne kadar normal diye tutturdum ama çok ödemliyim, karnım bir türlü inmedi ve bebekte normal kilosundan biraz fazla olduğu için doktor sezaryeni uygun gördü. Benim için dua edin lütfen, ilk doğumum. İnşallah pozitif doğum hikayemi yazmak da nasip olur 🙏🏻🥹 ve bir soru soracağım. Sezaryenden bir gün önce cinsel ilişkiye girmenin bir sakıncası var mıdır?