__momm Kızlar fanli fırında kek poğaça vs pişirme ayarları nasıl yapıyorsunuz. Kek yaptım turbo fan ayarına verip 200 dereceye attım kekim hiç kabarmadi acaba kek, poğaça, kurabiye vs nasıl pişiriyorsunuz fanli da mı fansiz da mı daha iyi pişer
Nurr_22_22 __momm ben fansiz ayarda alt üst 180 derecede pişiriyorum Bosch marka fırınım hiç sorun yaşamadım
esraEb __momm fanlı 200 dereceye ayarlıyorum en altın bi üst kısmına koyuyorum. 20 dk ayarlıyorum hiç açmıyorum kapağını
elifsen Fanlıda kabarmaz. Fansız ayarı mutlaka vardır kek 180 derece fansız ayarda ağzı açıklamadan pişmelidir yoksa hiç kabarmaz. Poğaça hamur işi de 160-180 arası fanlı ayarda güzel pişer
__momm Nurr_22_22 çoğunluk fansiz 170-180 derece demiş bidahakine öyle deneyeceğim? Peki borcamda mi yapıyorsunuz kek kalıbında mi
Cvznrrr __momm ben sıvıları ayrı yerde , un kabartma tozu vanilya kakao vs. Ayrı yerde karıştırıyorum sonra birleştirip bi spatula yardımıyla tek yöne karıştırıyorum içinde ufak tefek kalanlar sizi yanıltmasın ne zaman böyle yapsam hangi fırın olursa olsun acayip kabarıyor 🥰 bide sanırım süt ve yoğurt ikilisi de etkiliyormus ikisini de deneyin 💜
Nurr_22_22 __momm ikisinde de yapıyorum güzel pişiyor eğer altı pişmemiş gibi olursa alt kademeye indiriyorum