Kızlar ben ovitrelle kullandım ama yumurtam çatladımı anlamıyorum sanki vajinada kuruluk var gibi sebebini çözemedim öncesinde de letu kullandım ama ilk zamanlar yumurtam büyüdüğündeki doluluk hissi gitti ovulasyın testi yapıyorum o da hep pik gösteriyo sanırım iğne etkisinden böyle olup yumurtası çatlayan varmı