Melike_4949 Gece 1 ,3 arası tutuyor midemde ekşime oluyor yanıyor istifra ediyorum öyle biraz rahatlıyor diyet yapıyorum sağlıklı besleniyorum neden oluyor mideme alev topu atmışlar sanki 😢 nasıl geçer?
Mothertea Melike_4949 ben rennie duo kullanıyorum o şekilde rahatlıyor yanmam başka türlü süt vs fayda etmedi
melike12345 Melike_4949 ben de 35 +4 üm bende de son iki haftadır oluyor. Genelde akşam yemeklerinden sonra ve geceleri mide yanması oluyor.
Htcanne Melike_4949 yeni başladıysa şanslısınız benim neredeyse başından beri var mide yanmam. 2yastıkla yatınca rahatlıyor biraz ve gaviscon baş ucu ilacım oldu ne yazık ki. Yatmadan 2saat önce yemek yemeyi de kesmek gerekiyor
eliflikli Haftadayım bir Aydır ciddi ekşimem var. Genel olarak akşam erken saatte yemeyi bırakmak gerekiyor, su bile içsem midem ekşiyor. Doğal yöntemler hiç işe yaramadı rennie kullanıyorum ben de
Melike_4949 Htcanne yatmadan önce en son 9 da veya sonra ara öğün yapıyorum sonra uyuyorum ara ara oldu mide yanması ama şu iki gündür felaket ekşiyor kusarken o ekşiliği boğazımi yakıyor resmen 🙄 uyuyamadım dün