Reglime bir hafta varken hamile olduğumu öğrendim. Doktora gittim İki günde bir kan verip beta takibi yaptik aynı zamanda progestan verdi daha önce kimyasal gebelik geçirdiğim için . Dün doktora gittim ultrasonla bakti herşey yolunda bı sıkıntı görmüyorum beta degerindeki artış da güzel dedi tabi şuan kese vs görünmüyor haftaya tekrar gel dedi. Bugün Reglim geceli 5 gün oldu akşam kahverengi leke geldi az miktarda ilk başta normal akıntı sandım daha sonra peçeteye sürünce renkli olduğunu fark ettim. Herkes olabilir korkma diyor ama benim içim rahat etmedi akşam hastaneye de gittim ama doktor acil ameliyata girmişti hemşire de alttan muayene eder dedi onu da ben kabul etmedim çıktım eve geldim. Çok tecrübesizim ne yapmam gerek bilmiyorum. Benzer bir durum yasayan varmı ??