Kızlar selam ben de cogunuz gibi korkuyordum. Abartısız kan verirken ağlarım. Arkadaşlarım bana belli etmemiş ama,ameliyatta beni uyutun vs diye olay çıkarcam sanmışlar. O denli korkağım. Ama o gün geldiğinde hem bebek heyecanı hem de başka çare kalmadığı için inanın güç geliyo. ☀️ öncesinde sez. günü gelene kadar korkuyoruz ama gün gelince azalıyor. 🌺
Sırasıyla : spinal oldum. önlük giyimi,damar yolu,belden iğne,ameliyat,karına bastırma (2 kez) ağrı kesiciler,ilk yürüyüş,ilk gaz. Baş ağrısı,yataktan kalkma .. Yaşayacağınız sorunlar bunlar. Ama bence herkes hepsini birden yaşamıyor. Bunların hepsini yaşamazsınız. İçinden bir kaç tanesi size denk geliyo genelde. Mesela ben zerre bas ağrısı yaşamadım. Karına bastırma , kötü gibi ama dayanılabilir mesela. İlk yürüyüşte inanılmaz kolaydı. Benim sınavım , yataktan kalkamamak oldu. Ölücem herhalde bu yatakta dedim. Yani demem o ki hepsi birden gelmiyor. Korkmayın o yüzden.
Sez. İşin özünde karın ameliyatı aslında , kolay değil ama çok zor da değil. Ameliyat korkunuz varsa da çok hızlı gerçekleşiyo her şey , iğne yapılıyor
( acımadı ama elektirik çarpmış gibiydi ,2 saniye sürdü) iğneden sonra 10 saniye sonra yataktasınız. 10 saniye sonra kollarınız bağlanıyor. 5 dk sonra bebek. Yani daha iğneden korkarken diğer olay oluyo. Etrafa 2 dk bakayım derken bebek geliyo. Yani korkmana fırsat kalmadan , başka bir şey yapıyorlar bedenine sen diğerinden korkarken başka şeyler oluyor 😂 bakmışsın bitmiş 🎀 mucize kucakta 🥺 ilk 24 saat zor arkadaşlar. Korkutmak için yazmıyorum , bir nebze hazır olun 🐣
Ben hasta bezi kullandım, çok rahattı. Dikişleriniz ağrıyor diye yatakta anormal yatmayın ? Boynunuz tutulur. İşin psikolojik kısmı da var kucağıma alırken vs dikişlerim ağrıyor diye yetersiz hissettim. Ama geçti hepsi 🙏 herkese hayırlı -uğurlu doğumlar olsun inşallah 🫶