Bende 15 haftayım düşük tehlikeö vardı kesede sıyrık gördü aynı zamanda kanama lekelenme hepsini yaşadım kan uyuşmazlığıda vardı ben negatif eşim pozitif doktorum bu yüzden olabilir düşük tehliken demişti, kan uyuşmazlığı testi yapılıp iğne oldum ilk etapta 200 mg Progestan kullanıyordum şimdi 400 mg çıktı bir de iğne oldum 10 tane dinlenin Allah’ın izniyle hiçbirşey olmaz 🙏