Dün 2 aylık oğlumu sünnet ettirirken sırada beklerken şunu farkettim, en küçük benim oğlumdu ve en rahat bizdik. Diğer erkek çocukları ya 1 yaşına yakındı yada 1 yaş üzeriydi ve hep ağlıyorlardır. Sadece ağlamakta değil çığlık kıyamet. Sünnetten sonra eminim bakımıda zor olur . Ben bunları bildiğim için erkenden gidip yaptırdım. Erkek annelerine tavsiyemdir