Semaatrkz Kızlar selamlar Aranızda benim gibi dudaklarını parçalayan hatta içinide ısırmaktan kabartıp bembeyaz yapan var mı çok can sıkısı bi durum yapmak istemiyorum ama istemsizce ısırırken buluyorum kendimi ısırdıktan sonra kabarıyor beyazlaşıyor ağız içim dudaklarımın dışını da kanatıyorum bazen kabuk varsa yoluyorum artık dudağımın rengi değişti 😔 yaşayan var mı çözüm bulabildiniz mi
Annekuzusu38 Semaatrkz yıllardır aynı durumdan muzdaribim. Stres olunca veya beni üzen bir şey aklıma gelince daha çok yapıyorum elimde olmadan
LavinsMom Semaatrkz aslnda esim bana bu aliskanligimi biraktirmisti . Ama doguma yaklastikca kendimi tutamiyorum. Dislermle yapmazsam ellerim durmuyor ellermle kuru yerleri soyuyorum. Onceleri dudak balzami falan vuruyordum ama hamilelikten dolayi icerigi falan yutarsam diye kullanmiyorum ondan fena kuruyor.
Semaatrkz Annekuzusu38 evet bende doğum yaklaştı diye stres yapıyorum evde sürekli dişlerim ağız içini didikliyor resmen bi gün sonra kabarmış ağız içiyle uyanıyorum çok rahatsız ediyor beni 😔
Aybarssmom_ Ben yoluyorum dudaklarımı bu alışkanlık maalesef annemde ve ablamda da var 🤦🏻♀️ kışın dudaklarım aşırı kuruyor kabuk kalktıkça yolmadan duramıyorum yolduğum için yara oluyor artık ama durduramıyorum kendimi bildim bileli böyleyim
payidar Bunu benim 4,5 yaşında ki oğlumda yapıyor. Bir bakıyorum ağzının içi kanıyor. Sonrası aft oluyor. Bazen daha çok bazen daha az. Stresli, üzgün, kavgalı bi ortamıda yok. Sevgiyle büyüyor. Ama neden yapıyor bilmiyorum. 🥹
Semaatrkz payidar çok kötü bi alışkanlık gerçekten ya kendimi bazen hiç farketmeden ısırırken buluyorum ağız içimi kabarıyor böyle rengi bembeyaz oldu ısırmaktan buda beni korkutuyor 🥺 belki tamamen refleks olarak yapıyordur oğlunuz umarım bırakır 🙏🏻
payidar Semaatrkz bile isteye yapıyor bunu. Bi ara unutuyor sonra bir daha yapıyor. Üzülüyorum beni üzdüğü için o da üzülüyor ama yine yapıyor. Babası biraz dudaklarının üstünü kemiriyor ondan görerek yaptığını düşünüyorum. Eşimde şimdi vicdan azabı duyuyor yapmıyor artık. Sizde böyle düşünün bebeğiniz doğduysa çok algısı açık sizi gözlemliyor yaptığınızı yapıyor. Doğacaksa doğana kadar bunu düşünerek bırakmaya çalışın. Çünkü çocuklar gerçekten anne babanın yaptığını yapıyor. Benim oğlum aşırı dikkatli herkesi pür dikkat gözlemliyor. Böyle düşünerek bırakabilirsiniz inşAllah.🌸🙏🏻
Semaatrkz payidar kesinlikle öyle Allah çocuğunuzu bağışlasın size maşallah 🙏🏻❤️ Çok teşekkür ederim tavsiyeniz için 🌸