Benim bebeğim 2.300 doğdu. Ve evet çokkk uyuyordu asla uyandıramıyordum. Sütümde gelmemişti. Ve oğlum sarılık oldu. 1 gece hastanede yattık ışık tedavisi gördü çok zordu . Şuan 2 buçuk aylık oğlum ve çok iyi ☺️ geçti bizden o zor günler.. sizdende geçecek. oluyor yani öyle çokta takma, sen yinede uyandırmaya çalış. Moralini sakın bozma