2melkannsi Adet sancısı gibi sancımın olması doğum belirtisi mi yoksa usuttum mu acaba 3+4 gündür çok kötü sanki adet olmuşum da onun sancısını çekiyorum
Sinemarya58 2melkannsi artık haftanızda yaklaşmış yalancı sancılarınız başlamış olabilir bebek kanala yerleşmiş olabilir her an her şey olabilir yani siz takipte kalın sancılar geçmez düzenli sancılar başlar kanama su vs şeyler olursa bir duş alıp hastaneye gidin
2melkannsi meltemmmxx meltemmmxx bı kaç gündür yani son 1,haftadr bu şekilde ama 3gun dur çok fazla ağrım oluyor
Pinar1628 1 hafta 10gündür bnde de var o ağrı vurup vurup geçiyor yalancı sancı diyolar onun için ama sizinki geçmiyosa bi doktora gözükün yinede bu arada bnde 37+5im
2melkannsi Pinar1628 sürekli değil vurup geçiyor yani mesela şuan oldu bı an geçiyor sonra tekrar bı postu açınca ağrım vardı bı ara geçti şimdi yine var
2melkannsi Pinar1628 olabilir sağ salim sağlıklı bir şekilde kolaylıkla yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin rabbim