helloooo!! en son doğum sancısı mı diye sorup gitmişim. değilmiş ondan birkaç gün sonra doğum yaptım. şimdi ise çoktan 6 ay geçti bile. hem çok güzel hem de zor yanları vardı, gece boyu sancıları evde çekmek istedim hastaneye hemen gitmek istemedim.. sancıyı çeken bendim yanımda dokuz doğuran ise eşim. endişeli halleri hemen gidelim istersen ya evde doğurursan diye sürekli konuşması….. o kadar anlatmıştım önceden doğumla ilgili süreçleri. ama işte anın içindeyken insan unutuyor demek ki :) sabah 7 gibi hastaneye girdik, 4 cm açılmam olmuş iyi ki gece evde çekmişsin sancıları dedi ebe. yatışım yapıldı, doktorum gelmeden doğurmam diyordum en son. benden önceki kişilerin doğumuna 2 ebe girdi sadece benim doğumuma ise 7-8 kişi vardı sanırım. (doktorum şakayla karışık bütün hastane seni doğurtmak için burada falan dedi) çok pozitifti doğum boyunca. panik atağım olduğu için yapamayacağımı düşündüm halbuki o kadar hazırlamıştım kendimi normal doğuma ama sonrasında doktorum sakinleştirici yapılmasını ve öyle devam etmemizi söyledi yapabileceğime dair hep destekledi vee sonunda doğurabildim. doğumdan önceki sancılar anlatılanlar kadar zor değildi. ben panik yaptığım için son 20 dk çok zor geçti sadece. doğum yapacak olanlar korkmasın, herkesin hikayesi farklı oluyor. her doğum süreci farklı ilerliyor. benim hikayem böyleydi.. umarım bebişlerini bekleyen herkes en güzel şekilde kucaklarına alırlar🫶🏻 hesabıma giremiyordum, az önce tekrar denedim ve girebildim sonunda.. girmişken de yazayım dedim.
şu an atak haftası, diş kaşınmaları. 6 altı aylık bir bebeyle devam ediyorum yola 💖