Selam anneler şükür biz kurtulduk darısı sizlerin başına. Pozitif doğum hikayesi anlatamam maalesef çünkü ilk gebeliğim biraz zorlandım. Yine de şu an yanımda yatan meleği görmek her şeye değer. Sorularınız varsa alabiliriz annisler. Sabah nobetimde bana eşlik edinn 😍😌