Gulsahim Haftamiza girdik biz kızlar ama şuan bile yazarken acı çekiyorum çok şiddetli ağrı oluyor sismeyle birlikte ağrı kesici içmemek için direniyorum…utanmasam aglicam son dönemlerde sürekli böyle vücudumun hiç bı yerinde şişlik ödem yok ellerim beni benden aldı karpal tünel sendromu sanırım bu..nasıl baş ediyorsunuz bu ağrıyla ben ne yapacağımı şaşırdım artık gece olsun uyuyayım istemiyorum o derece 😓😓😓😓gebeligimde hiç bişey beni zorlamadi sadece bu ağrı şişlik beni bitiriyor
Kelebek1_ Gulsahim ilk gebeliğimde oldukça şiddetli yaşadım bende magzenyum kullanıyorsunuzdur sanırım günde bir defa sade maden suyu için mutlaka doktor bana da geçmezse fizik tedaviye gönderebilirim demişti gitmedim ona o zaman atel aldık iki bileğime de yatarken boş kaldıkça onu takıyordum iyi geliyordu eğer çok ağrınız varsa deneyin geceleri bende ellerimin ağrısına uykudan uyanır havaya kaldırırdım kollarımı biliyorum o ağrıyı yani geçmiş olsun
Hnd_01 Gulsahim evet karpal tünel sendromu hamilelikte ortaya çıkıyor.bende de oldu.doktor magnezyumumu değiştirdi.biraz rahatladı.bileklik kullan demişti bana doktorum.
sekerparemm Gulsahim buzlu su da ellerini ovmak ta iyi gelebilir 5 dakika duyun içinde tut çıkar 10 dakika sonra geri koy bi beş dakika daha
Aysegul6178 Gulsahim kuzum bende 2 haftadır çekiyorum doktorum ödemden olduğunu elime bileklik takmam gerektiğini söyledi dün eşim aldı onu taktım daha çok rahatlattı sende bir araştır istersen bileklik iyi geliyor
Gulsahim NovaVina_ evet çok dikkat ediyorum buna suyu çok severim içiyorum…tuzlu şeyler çok tuketmem mesela ogunlerimi yerim ve fazlasını da yemem ama başıma böyle bişey geldi 😓😓
NovaVina_ Gulsahim dogal ödem söktürücü bitki kürlerini deneyebilirsiniz. Aklıma bu geldi. Cok gecmis olsun 🌸
Gulsahim NovaVina_ gerçekten dayanamıyorum artık sanirim bunu arastiricam ama ilk isim doktordan ilaç yazması da olacak inanılmaz bir ağrı..çok teşekkür ederim ♥️
Kbrf Bende 39 haftadayım bir aydan fazla ve hala da çekiyorum maalesef doğum yapana kadar geçmiyormuş suan mesaj yazarken bile ellerim uyuşuk ve ağrıyor
Gulsahim Kbrf çok geçmiş olsun canım bende aynıyım uzun sürüyor arada nadiren ağrı olmuyor ağrı olmadığında bı nefes alıyorum ama full şuanda bile devam
Anneolmak58 Ellerinizi çok yoracak şeyler yapmayın. Ders çalışıyordum onu bırakınca biraz daha hafifledi. Suan sadece hafif uyuşuyor. Geçen haftalarda bende ağlama seviyesine gelmiştim birde medicallerde satılıyor kinezyo bandı kullandım oda rahatlattı beni
Gulsahim Anneolmak58 bı onu sorayım canım bende..gün içinde sürekli aktifim sanirim bundan oluyor benimde…bende kpss ye hazırlanıyorum..ders çalışıyorum aynı zamanda iş hamilelik çoluk çocuk ev sanırım aşırı yüklenince oluyor
Gulsahim Kelebek1_ doğumdan sonra geçti değil mi çok şiddetli ağrı oluyor canım dediğin gibi havaya kaldırıyorum o anlık iyi geliyor sonra zonklama karıncalanma ağrı böyle içerden sizi ve her gecen gun şiddetlenen..magnezyum içiyorum çok öyle tuzlu şeylerle aram yok şu çok tüketiyorum ama aktif bı hayatım var sürekli kalktir götür getir bide kalabalık aileyiz..bazı zamanlar da ağrı kesiliyor bı kaç gün takip ediyorum ne yapıyorum da kesiliyor diye yok yani bulamadım çözümünü
Gulsahim Hnd_01 demekki bana da verecek bileklik gittiğim zaman ilk isim bunu söylemek olacak.ben geçer diye düşündüm ama çok siddetlendi
Gulsahim Aysegul6178 çok geçmiş olsun canım benim..bende alicam büyük ihtimalle dayanılarak gibi değil sizim sızım içerden gelen ağrı sanki ellerim balon gibi sızlıyor canım
Kelebek1_ Gulsahim doğumdan sonra geçer benim de geçmişti doktorum da öyle söylemişti ikinciye hamileyim yine aynı şikayetlerim var daha 24 haftalığız erken başladı magnezyuma başladım rahatladım ama ilerledikçe yine aynı ağrıları yaşayacağım gibi ama doğumdan sorma geçer inşallah
Gulsahim Kelebek1_ canım bende üçüncü doğumum olucak kısmetse ve ilk defa böyle oldu ama başka şikayetim yok bı ara bacaklarıma kramp girerdi..geçti…ellerim daha beter halde..sağ saglim doguralim da 😓♥️
Kelebek1_ Gulsahim inşallah yine 3 gebelikte de yaşamamışsın ona dua et rabbim şifa versin diyelim inşallah