ipekskr_1 doktorunuz açıklama yapmıştır herkesin gebelik süreci farklı olduğu gibi her bebeğin de kendine has bir gelişim süreci var kimseyle kıyasa girmeden iyi ya da kötü mü diye değerlendirmeden doktorunuz fikri ile hareket etmeniz daha doğru yoksa burada kilosu önde gidiyor diye övünen haftasından geri de gidiyor diye üzülen annelerle dolu ki bu haftalarda gram bize de söylenmedi 25+ dan sonra söylemeye başladı doktorum