Ezgieknc Bugün ki çatı muayene sonrası Dr 2 cm açıklık olduğunu haftaya doğum yapabileceğimi söyledi bebiş bir hafta önden gittiği için ultrasonda 38 i tamamlamış gözüküyor bu süreç için tecrübe ve bilgisi olan annelerimiz var mı?
OYKUmom Ezgieknc 37+4 te kontrolde 4 cm açıklık vardı hemen yatışa alındım suni sancıyla 3 saatte herşey bitmişti yolunda gitmişti herşey
Ftmnraks1 Ezgieknc aşkım 6 cm açığım var benimde pazartesi muhtemelen doğum olacak keşke şuan benim 2 cm olsaydı :)
Ezgieknc OYKUmom haftaya doğum yaparsın diyince bende biraz heyecanlandım kontrole gittiğinizde hissettiğiniz bir sancı var mıydı
OYKUmom Ezgieknc hiçbirsey hissetmiyordum sadece bacak ağrım çoktu oda normal diye önemsemiyordum meğer acılmadan bacak ağrısıymış ..suni sancı veridi onu bile hissetmemiştim