Kbagci Kizlar bütün gece uyumadim yasadigim sehirde hastaneden bebek kacirilmis almanyadayim ve refakatçi kabul etmiyorlar lavaboya falan gittiğimde bebege birsey olcak diye deliriyorum. Aile odasina ek olarak gecelik 150€ istiyorlar sizce ödeyip tutmalimiyim?
Nilbal72 Kbagci Allah belalarını versin ya Durumunuz müsaitse bence verin parasını aile odasına geçin
Limeekce Kbagci izmir tepecik Hastanesi’nde de oldu temizlik personeli kılığına girip kaçırmışlar ben ilk kez doğumdan sonra denk geldim böyle bi olaya ama benim hep bi fobim vardı küçüklükten bu yana izlediğim dizilerden sanırım ya bebekler karışırsa diye o yüzden özelde doğurdum 1 2 ay sonra bu haber yayınlandı bence gerekirse borç bile alın devir kötü insanlar kötü Allah sağ salim kucağınıza alıp büyütmeyi nasip etsin inşallah
Kbagci Limeekce amin cümlemizin yanliz kalmaktan korktum yani insanlik hali uyursun birsey olur burdada bebegini kayip etmis biri doktor kiligina girmis öyle bebegi almis
eveb19 Kbagci o haberi bende gördüm kaçıran kişi bebegini karnindayken kaybetmis saniyorum psikolojik rahatsızlığı olan birisiydi ama sonra ailesiyle geri getirmişler. Allah korusun insan huzursuz oluyor maddi imkanınız varsa özel oda tutun ayrıca ne kadar pahaliymis geceligi 150€ 🙄 ben bugün baktım 45€ bizim burda
Elizan61 Kbagci bende almanyadayim. Kesinlikle ya aile odasi tut yada yalniz oda ve lavaboya bebegide götür -.-
NovaVina_ Kbagci Münih’teyim bende. İlgincmis gercekten. Akil sagligi da yoksa tabi kaciran kisinin, hicbir sey yapamazsin gecmis olsun yani. Neyse ki teslim edilmis bebek. Kavusmuslar.
eveb19 Kbagci eyalete göre değiştiğini biliyordum ama bu kadar fark olacağını düşünmemiştim Kölnde dediğim gibi geceliği 45€
Yaprakdokumuseverr Kbagci Bundan yıllar yıllar önce babannem almanyada doğum yapıyor ayılıyor ve bebek yok… Ona öldüğünü söylüyorlar ama ölüsünü dahi asla göstermiyorlar. Kayınpederi eline para sıkıştırıyor ölüm parası diye. Günahı boynuna belki bebeği satmıştır. Babannem dil falan bilmiyor haliyle birşey de soramıyor. Kimse de itiraf etmiyor hala olayın iç yüzü bilinmez. Babannemin bildiği tek şey kızı olmuş. Adını da leyla koyacakmış. Şimdi kızım olursa ben koyacağım dünya gözüyle bir leyla görsün. Kim bilir belki bir yerlerde tanmadığım bir halam vardır…
filizmom Yaprakdokumuseverr ayy günah almayayım ama kayınpederi bi haltlar yemiş çok belli. Çocuk öldüyse kim neden para versin. Dedeniz vs yok muymuş yanında
Lutulut Yaprakdokumuseverr Çok üzücü ya 😔 Tanıdığım Leylalar hep çok aklı başında sakin yapıdalar. İsmiyle yaşasın
Yaprakdokumuseverr filizmom yaniiii almanyada öyle demiş bide adam kendi kendine kural uydurmuş. Dedemi doğuma yakın türkiyeye yollamış.
nurcakar03 Kbagci durumun müsaitse kesinlikle tut ay çok korkunç ya Allah korusun dikkatli ol ve tut odayı 1 gün kal fazla kalma hastanede
Yaprakdokumuseverr Kbagci evet ya babanneme de çok demiştim müge anlıya çıkalım falan diye 😀 çekindi çıkmaya