Hukersanne Hanımlar içinizde eşi uzakta olup da doğumda yanınızda olmayacak şekilde olan var mı? Benim böyle olacak büyük ihtimalle de üzülüyorum 😔
Eda91- Hukersanne eşim Şuan çoooookk uzakta. Aralık ayında ya ona gidiyorum. Doğumum Nisan gibi (inşallah erken doğmaz) Benimde üzüldüğüm nokta yanımda annemin olamayacak olması.. doğrumda ve lohusalıkta ve sonrasında sadece eşimle olacak olmam…
Hukersanne Ben de almanyaya geldim doğum için eşime davet gönderdim doğuma iki hafta kaldı hala konsolosluktan haber yok yetişemeyecek büyük ihtimal yani 😢 çok üzülüyorum