Gamzedgn91 Kızlar 10 gün gecikmem var hiç böyle olmamıştı her ay düzenli 28 günde bir adet görürürm 3 gün ardada test yaptım ama hepsi tek çizgi olsam testte çıkardı diye düşünüyorum bebeğim daha ufak ve suan istemiyorum
MorKelebek54 Gamzedgn91 ne zaman dogum yaptim acaba. Dogum yaptiktan sonra ilk bir yil regli gorulse biel duzensliklik olabilir erken ya da gec gelme gibi durumlar olabilir cok merak esiyosan yine bi doktoruna gorun kuzum 10 gecikme olup idrarda herturlu cikmasi lazim
Angel161023 Gamzedgn91 10 günü geçip hala teste çıkmadıysa bir an önce bir kadın doğumcuya görünmeni tavsiye ederim benim de başıma geldi kistim vardı ilaç verip adet olmanı sağlıyor adetle beraber dökülmüştü.