Kızlar 1 hafta oldu doğum yapalı normal oldu doğumum iyileşme süreci nasıl oluyor ne kadar sürdü sizinki iki gün önce kontrole gittim doktor iyi baktığımı söyledi dikişlere bir hafta oldu halla kaşıntı yanma değişik hisediyorum bazen sanki uyuşuyor hiç bişey hissetmiyorum o zaman çok rahat oluyorum her WC gitiğimde batikon yapıyorum 40 güne kadar iyileşir dedi doktor tecrübeleriniz nasıl oldu