Biz 6+4 de hiç duyamadik. Dr üç dört kere denedi ama ses gelmedi. Ekranda bir kıpırtı vardı ve o kadar küçüktü ki biz zar zor seçtik. Dr kalp atımı var endişeye gerek yok sadece çok küçük o yüzden duyamiyoruz demişti. Bizde duymayı istedik ama kötü dusunmedik acikcasi. Bir sonraki kontrol 10. Haftadaydi o zaman net duyulmustu