Kızlar 33. Haftalık gebeyim Bi saat önce birşeyim yoktu sadece halsizdim ama şimdi karnıma ağrılar giriyor içim çıkıcak gibi. ikinci gebelik ama ilk defa böyle bişey yaşıyorum acaba üşüttüm mü bilmiyorum
evde küçük bi kızım olduğu için hastaneye gidip gitmeme konusunda kararsızım yaşayan var mı lütfen yardım