Sevvooi Kasım indirimleri varken biberon alayım dedim de acemilikten alamıyorum😂 tecrübeli anneler bakabilir mi
Kutlu Sevvooi ben philips avent aldım. Emziği de bu marka almıştım. Emzik ve meme reddini önlendiği söyleniyor. Benim de ilk hamileliğim olduğu için internet ve yorumlara bakarak alıyorum alacakları😁
Ezgikaynak Kesinlikle Lansinoh. Anne memesine en yakın biberon bu. Meme reddi yaşama olasılığınız çok düşük. Kendimde kullanıyorum çok memnunum