Edep cidden çok farklı bir şey Allah komşunun da hayırlısını versin eski komşuyla aynı şeyi yaşıyordum eşim nöbetteyken müzik açıyordum duymamak için sonra bir gün yine yalnızken dayanamayıp duvara kapılara radyatörlere vurup yeter terbiyeli olun diye bağırmıştım sonrasında susmuşlardı