Kızlar selam ikizlere hamileyim bir oğlum bir kızım nasip ederse rabbim öyle dua ediyorum ama içten içe de bir tane kızım olmasının resmen hasretindeyim. Gebelikte bebeğin sola ya da sağa yerleşiminde cinsiyet tam olmasa da belirli tahminler yapılabiliyormuş sanırım ama şimdi sol kime göre sol😁 benim kendi soluma göre olan ya da sağıma göre olan yön mü geçerli🤭