MeltemUysal Selam kızlar ben 17 haftalık hamileyim bugün grip olarak uyandım agır vucut ve boğaz agrım vardı agrıya dayanamayıp Kadın doğum doktoruma sordum oda bana Aksef antibiyotik Minoset ve C vitamini yazdı. Ben antibiyotiği kullanmıyorum ama siz hasta oldunuz mu ? İlaç kullandınız mı ?
Salihaas MeltemUysal şu an bende gribim hatta uyuyamıyorum burun tıkanıklığından dolayı, ama ilaç kullanmıyorum sadece bitki çayları gibi şeyler tüketiyorum boğazımı rahatlatıyor
Esracmmm MeltemUysal hemde çok fena oldum hiç bişey fayda etmiyo mecbur bekliceksin çorba iç bitki çayı falan ilaçla bile geçmiyo boşuna atma
Serendipity16 MeltemUysal ben 3 gündür çok fenayım kuru öksürük burun akıntısı boğaz ağrısı geceleri zor uyuyorum bugün doktor kontrolüm vardı c vitamini bağışıklık güçlendirici yazdı ıhlamur bal limon sıcak şeyler iç bol bol dinlen dedi maalesef ilaç içemeyince insan iyileşemiyor sanki
Gzdesri Yeni geçirdim ölü gibi 3 gün yattım ilaç içmedim asla portakal suyu, mandalina ve ıhlamur ile iyileştim gibi ama hala burnum tıkalı. Bence ilaç almayın bol bol su için istirahat edin
asell13 MeltemUysal bende yeni hamileyken çok ağır oldum bişede içemedim sadece mandalina yedim bol bol
Evremoz MeltemUysal aynı haftalarda oldum hem de ne oldum. Ilk 2 hafta boğaz ağrısı hapşırık burun akıntısı tam geçti derken 2 hafta da sinüsler iltihap kaptı diye öksürük geniz akıntısı kırgınlık…. 1.5 ay perişan oldum . Bana da antibiyotik yazdilar ama içmedim . Bebege zarar vermez aksine ona geçmesin diye korur diyorlar ama bir yandan da antibiyotik bakteriyel hastalıklar içindir viral hastalıklara etki etmez deniyor ki o da doğru bir bilgi. Hamile değilken de grip olunca antibiyotik verdiler çok da işe yaramıyor açıkçası . Bitki çayları da sakıncalı birçoğu o sebeple bol bol nane limon ve balli çay içe içe süründüm. Nane nin kanıtlanmış bir zararı yok. Ihlamur için ise 1 kupa izin var günde. Boğaz pastilleri vitaminler vs. Başka çare yok
Reyhan_krby88 Antibiyotiksiz 1 ayda atlattim ihlamur,balli sut ve parol kullandim en cok rahatsiz oldugum durumsa burun tikanikligiydi onada fizyolojok serum deniz tuzuyla gecti hasta oldugumda 29.haftamdaydim şimdi 32+4 deyim sukur iyiyyim gecmis olsun❤🥰🙏
alleynagg18 MeltemUysal şuan bende gribm burun tıkanıklığı öksürük boğaz ağrısı kulağa vuruyor baş ağrısı gitmedim geçsin diye bekliyorum
Buseerdem1 MeltemUysal sadece parol içtim onu da doktor gunde 3 yazdığı halde çok ağrı olur dayanamazsam günde 1den fazla içmedim ne olursa olsun hamilelikte az ilaç içme taraftariyim
Eminebeydaa Aynı sorundan bende muzdaribim grip baş ağrısı burun tıkanıklığı öksürük eklemlerim kopuyor gibi üstüne 31+4 haftalığım öksürdükçe bebeğim kasılıyor kasıklarım acıyor 😫
nurcakar03 MeltemUysal ben ilaç kullanmadım doğumu tetiklemeyen bitki çayları çorba vs içtim bide 2-3 kere parol serum taktırdım ama ben çok kötüydüm 29 haftada başladı 34-35 hafta gibi bitti 1 buçuk aydan fazla sürdü hamile olmadan öncede hastalıklarım en az 1-2 ay sürdüğü için panik yaratmadım kendime ama mutlaka ev sıcakta olsa çorap giyinin karnınızı sıcak tutun ve sıcak şeyleri çok tüketin
filizmom Ben de oldum çok ağır atlatmadım çok şükür en etkileyeni burun tıkanıklığı olmuştu. Mecburen ilk gün biraz sprey kullandım sonra okyanus suyu kullandım. Parol içtim günde 1 tane sadece. Ihlamur, bal, meyve ve bol bol dinlenme ile atlatmaya çalıştım.
Gkygz MeltemUysal dünden beri gribim bir anda ağır bir şekilde oldu bugün doktora gideceğim bakalım ilaç verecek mi 🤷🏻♀️ Boğaz ağrısı için pastil kullanıyorum çok iyi geldi genelde gece ağrım çok olduğu için birer tane alıyorum tavsiye ederim