1Sendemi2 Merhaba kızlar. Adetim 3 gün gecikince acilde kan verdim 298 çıktı sonuç. Daha doktora gitmedim u6gulwmaya göre 5+4 hamileyim pazartesi gideceğim. Sizler keseyim kaçınca haftada gördünüz?
AslanKadini 1Sendemi2 bende 3 gün gecikince test yaptım pozitif çıkınca kan bile vermedim 7 haftalığa kadar bekledim öyle gittim ultrasona. Bebek anca oluşuyor çünkü
1Sendemi2 Bu testin kendisinde problem var bence canim yarin sabahı bekleyip en doğru cvbi alacaksın.
beyzosunmelegi beyzosunmelegi Beta yeni mi 298 genelde 1500 olduktan sonra görülüyor. Yani 1 hafta içinde görürsün
AslanKadini 1Sendemi2 bulanti tarzi diyorsan 7 den önce başlamıyor genelde canım kanama olursa mutlaka git ama