Merhaba arkadaşlar burda o kadar çok hikaye okudum ki çok fazla cesaret veren dogum hikayeleri okudum artık sıra bana geldi anlatmak için😍 öncelikle hamileliğimin basından beri kimsenin dogum hikayesini dinlemek istemedim cevremden sadece buradaki pozitif normal dogum hikayelerini okudum kendimi ne tamamen normal doguma nede sezeryana şartladım. 11 kasım günü çatı muayenesi için gittim doktorum bana 3 cm açıklığım oldugunu o hafta doğuracağımı söyledi biraz heyecan oldu tabi gece ve ertesi gün nişanım geldi onun harici çarşamba gününe kadar bende sancı falan tık yok doktorumun asistanı mesaj attı iyi misin diye fazlasıyla iyiyim hiçbir belirti yok deyince yarın hoca seni görmek istiyor dedi perşembe günü gittim hemen hemen 5 cm acıklık vardı ama hala sancı vs hissetmiyorum doktorun eşyalarımı alıp hastaneye gecmemi söyledi eve geldim dogum çantamı alıp hastaneye gectim yatışım yapılana kadar açıklığım 6 cm olmuştu😅 öğleden sonra 1 bucuk gibi suni sancı verilmeye baslandı ilk baslarda çok ağrılı değildi ama son bir saat kıvrandırdı tabi 😄 sancı gelince bacaklarımı açıp çömeldim geçince yürüdüm ara ara nefesimi kontrol etmeyi unutuyordum tabi eşim yardımcı oldu sürekli hatırlattı acıklık 8-9 cm olunca suyumu patlattı doktorum ondan sonra sancıyı daha cok hissetmeye basladım derken doğumhaneye alındım saat 16:00 gibi doktor güzel ıkınırsam kesisiz doğurtacağını söyledi ama bebeğim tahminimizden biraz iri gelince kesi kaçınılmaz oldu saat 16:30 gibi bebeğimi göğsüme koydular çok garip bir histi herseyden farklı Allah anne baba olmayı hakeden herkese nasip etsin🥹 kesi atıldı hissetmedim dikişleri hissetmedim hiçbir şekilde😃 hep söylerlerdi ama yaşayınca daha bi farklı oldu bebek çıkar çıkmaz bıçak gibi kesildi bütün sancılarım elimi tuttular kendim indim çataldan kendi kendime oturup kalktım tuvalete gittim sonrası gayet rahat oldu benim için çok güzel bir deneyimdi Allah bebeğini bekleyen herkesin gönlüne göre versin herkese kolay doğumlar nasip etsin inşallah🤍🤍