seizetheday alleynagg18 29+3 olduk bizde şuan bir şey yok şükür. Sırt ve bel ağrısı neden var acaba doktora danıştınız mı
elanur5421- alleynagg18 aynı şekilde benimde öyle 31. Haftadayım bende aşırı bel ağrısı ve regl ağrısı gibi karnım ağrıyor ama normalmiş öyle diyor herkes 🤷🏻♀️
Aseer alleynagg18 geçmiş olsun🙏🏻benim de kuyruk sokumumda şiddetli ağrılarım oluyordu 2 hafta önce acillik oldum mr çekildi ve 2 tane bel fıtığım olduğunu öğrendim🤦♀️resmen işkence çekiyorum😞
alleynagg18 Prenses5656 ben Allah’tan hamilelikten önce atlattım onu çok şükir Rabbim sabır versin çok zor bişey uyutmuyo bile
Zeyy76 Sırt agrısı mahvetti beni. Bıde cocuk ıcerde bı yerde duruyo orda durdugunda bende carpıntı başlıyor tansıyonum dusuyor
Zeyy76 alleynagg18 evet malesef gecmıyo hıc bı sekılde masaj iyi gelmıyo sıcak tutuyorum yıne yok. Resmen doguma kadar boyle surecek
Bartumommyyy alleynagg18 çok şanslısınız o halde çekilmez bir hal aldı şurup içmeden günüm geçmiyor çok rahatsız edici bir durum
alleynagg18 Bartumommyyy valla hamilelik diyorum her gün yatarken çok zormuş Rabbim bütün hamilelere yardım etsin vaktinde sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin diyorum böyle ağrı falan çektikçe