Benim 4 e yakındı ilaçla düştü şuan 2,56 civari çıkıyor ama hala ilac kullaniyorum doguma kadar da kullanmak zorunda oldugumu soyledi bebek icin 21+5 hamileyim ve her ay endokrine çıkıp kan veriyorum takip ediliyor zekasını etkiler mi bilmiyorum ama düsük veya erken doğum riski yapıyormuş diye duymuştum