BatuhanKSK Merhabalar; Çiğli can hastanesinde dogum yapan varmı ? Memnuniyetiniz nasıl ? Doğum ücreti nekadara cıktı? Şimdiden cok teşekkür ederim
Ozcansu BatuhanKSK merhaba. Ben can Hastanesi'ne gidiyorum şebnem hanıma.37+2 yiz dogumumu şebnem hanım gerçekleştirecek. Çok memnunum doktor ve hastaneden umarım doğumumda da öyle olur. Normal de sezeryan da 3.150 TL
BatuhanKSK Ozcansu cansu hanm peki bu tutarın içimdemi hersey.. bebegin taramalarını da can da mı yaptırdınız acaba?