KubraaaD Kızlar 7 haftalık gebeyim. Bağdaş kurup oturdum genital bölgemi temizliyordum bi anda sağ tarafta kasılmam oldu. Sizce neden olmuştur yaşayan var mı?
birmucize1 KubraaaD arada tarafsal olarak oluyor kramp tarzi girip geciyor doktorum 9-10 defa gunde olabilir fazlasi iyi deil siddetli olmadigi surece skinti yok demisti bende 8+2yim ama ult gore 7+2