Merhaba arkadaşlar bir kaç zaman önce konak izmit hastanesi firdevs şekerci baran da doğum yaptım . Doğum yapacak arkadaşlara yardım edecek bir kaç bilgilendirme yapacağım. Öncelikle konak hastanesi çok eski ve ilgi alaka olarak yetersiz hastane. Ayrıca çok çok kalabalık. Ben doğumumu normal olsun çok istedim. Suyum azaldığı farkedilince suni sancı ile doğum başlatılmasına karar verildi. Benimle ilgilenen ebeler stajyerdi sadece 1 tane tecrübeli ebe vardı. O da beni o kadar düşürdü ki . 8 saat boyunca suni sancı aldım arada alttan kontrollerde yok açılmıyor açılcak gibi değil o kadar yumuşattım açılmıyor vs gibi ciddi anlamda moral bozucu tavırlıydı. Bir zaman sonra insanın psikolojisi yine açılma olmamıştır oluyor. Olucak iş de olmuyor. Gerçekten normal doğum için çok yetersiz ebeydi. Doktorum da suyum az olduğu için sezaryene aldı. Çok şükğr bebeğime sağlıklı kavuştum. Ama o videolar da vlogerların gördüğü ilgi alaka nerdeeee. Pilates topunu önğme verdiler ne hareket gösterme ne yardımcı olma. Allahtan daha önce çok video izlediğim için kendi kendime yaptım. 4 kere damar yolu patlattılar. Rezillikti. Doktorum muayenelerde ilgiliydi ancak doğum sırasında yeterli ilgiyide göremedim. Basit bir şekilde sezaryene alıyoruz dediler oldu bittiye geldi. normal doğum ekibi gerçekten kötü. Ayrıca daha sonra bebek sarılık kontrolü için gittiğimizde aletle baktırmak için bir 2. Kata gönderiyorlar sonra sonucu doktora göstermek için zemine iniyorsunuz doktor kan istiyor onun için -1 e inip tüp alıp tekrar zeminde kana gidiyorsunuz. 5 günlük bebekle ordan oraya savrulduk. Sistemleri çok kötü. Bir de başıma doğumdan önce ayağımın üstüne basamama gibi bir şey yaşadım. Bildiğiniz topallıyordum. İnanılmaz canım yanıyordu. Kalçadan vuran bir çakılma vardı. Doktor sürekli baskıdan kaynaklı normal gibi şeyler söyledi. Tabi doktor öyle söylediği için ben yürüyüşe pilatese kendimi zorladım. Ancak doğumdan sonra hala topallıyordum. Ortopediye gittim meğer kemik iliği ödemi olmuş kalçada. Bazı hamileliklerde görülüyormuş. Çözümü de sadece üzerine basmamak. Yormamak. Ancak ben hamileyken o kadar çok yordumki. Gerçekten tecrübeli bir doktor olsaydı bunu fark eder beni harekete baştan zorlamazdı. Ayağımı daha beter yaptı . Ayrıca sezaryen sonrası herkes kahve içiyormuş, hastane o kadar leşki onu bile atladılar bir hafta sonra tam iki hafta sürecek bir baş ağrısı ile karşı karşıya kaldım. Doğum sonrası kalçadan vurulan iğneler yüzünden de beze oluştu. Artık siz düşünün nasıl bir iş bilmezlerin eline düştük. Siz siz olun hayatınız da belki bir bilemedin iki defa yaşayacağınız şey için üçe beşe bakmadan iyi bir doktora ve hastaneye gidin