1prensesannesi__ Dilan1998 ovulasyon testi ile takip ettim 2 gun yumurtlama surdu 3. Gun catlama gordum ama catlama gunu degerlendiremedik onceki iki günü degerlendirdik bat 4 aralık post a göre erken biraz ama yine de berber bekleyebiliriz yumurtlama gordunuz mu
Deletedmon_98 Dilan1998 amiiinnn inşallah benim sat 8 Kasım ovulasyon testi kullandım ilk defa 19unda yumurtlama gördüm 21inde çatlama bu cuma test yapıcam inşallah 🌸
YesimAykut Dilan1998 benim 12 aralık bakalım hayırlısı 🙏 klomen çatlatma iğnesi deneyeceğim 1 yumurtam varmış 13mm, 9.günü reglimin🤗
Dilan1998 Yumurtlama gününden 14 gün sonra adet oluyoruz eğer ki hamileysek yumurtlama dan 12 gün sonra bunu test ile öğrenebiliyormuşuz doktorum söylemişti hesaplayıp bakabilirsiniz
1prensesannesi__ Dilan1998 evet bende ovulasyonla takip edenler için post açmıştım catlamanin kacinci gunu cift cizgi gordunuz diye herkes 12. Gün demisti googleda da 11 gun kana gecer sonra idrara gecer yaziyodu o da 12. Gun sanirim
Dilan1998 1prensesannesi__ ben 16.gün gördüm çift çizgiyi ovulasyon testi ile kişiden kişiye değişiyor test ile kesin çözüm eğer kullanmadıysanız bi deneyin derim
1prensesannesi__ Dilan1998 bu ay denedim 13. Gu. Pik 15. Gun aksami catlama gördüm 😁 13 ve 14. Günü degerlendirebildik 15 boş gecti malesef insAllah tutar