User22 Haftayla birlikte kış uykusuna yattım sanki aşırı bi uyku hali var gündüz akşama kadar uyuyorum alarm kurup uyanmasam daha uyurum uyandığımdada hiç uyumamış gibi kalkıyorum gecede uyku tutmuyo 🫤 nefesim daralıyo sanki sıkıntı basıyor. Psikolojik olarakta hazır hissetmemeye başladım korkuyo gibiyim şimdiye kadar güvenim vardı kendime ama bu hafta nolduysa oldu süreli ağlıyasm geliyo korkuyorum yetemicem hissi oluştu hevesler sanki rafa kalktı böyle hisseden oldu mu ?
Ankara-58 User22 ben şunu anladım cnm bende şimdi 32 girdim her hafta farklı psikoloji yükleniyomus insana