Merhabalar bayanlar ben ikiz gebelik yaşıyorum ikiside kız doktorum 35 veya 36 haftalıkken doğum olabilecegini söyledi şuan 29+2yiz fakat kafamda bir soru var şuan hastanede sezaryen doğum 12 bin ikiz diye ayrı ayrımı ucret alıyorlar birde kuveze girerlerse ki inşallah girmezler 28 gun kuvez ucretı alınmıyormuş bunları merak ediyorum yaşayanlar yorumlarsa sevinirim 🫶🏻💖