Kızlar ben normal doğumdan korktuğum için sezeyan gün aldım aslında ondan da korktum 😄 neyse dün öğlen doğuma girdim spinal anestezi oldum belden iğne yaptılar asla acımadı beni devamlı bilgilendirdiler sohbet ederken bide baktım kızım ❤️🥹 ben ağlamaya başladım yanıma verdiler öyle beni izledi çok güzeldi hastanedeki herkes mükemmel insanlardi cidden uyuşturma etkisi gidince sancım oldu illaki ama hemen yürümeye başladım bugün taburcu olduk evimdede yürüdüm bana çok kötü anlattılar ama o kadar da değilmiş 😍